11 October 2012

20120919 - Minggu Interaksi Senior Junior (MISJU) Hari Kedua



SALUTE kepada warga KUAZ yang menghadirkan diri pada hari kedua MISJU walaupun jadual harian kalian dipenuhi dengan kelas tutorial, makmal mahupun kuliah. Al maklum lah, student life... 



Booth-booth JKP pada malam tersebut.


Matlamat hari kedua MISJU ini ialah memberi maklumat kepada KUAZian terutamanya kepada freshie tentang JKP, kelab serta projek mega seperti FESENI, SUKMUM dan MAndeta.



Booth-booth Kelab pada malam tersebut.

Selain itu, satu kelab seni mempertahankan diri iaitu Kelab Silat turut diperkenalkan kepada para KUAZian. Lepas ni makin terrer la KUAZian bersilat ye tak? 



Dr. Nizam membuat demonstrasi berparang bersama seorang gadis.

Tayangan montaj teater yang bertajuk ‘Bukan Malaikat’ serta persembahan nasyid KUAZ yang merupakan naib johan dalam pertandingan nasyid FESENI baru baru ini dihidangkan kepada warga KUAZ. Hal ini membuktikan bahawa KUAZ mampu bertanding dan menang dalam apa jua acara. Harap-harap kemenangan ini dapat menaikkan semangat KUAZian untuk berjuang dan mengharumkan nama kolej 11 dalam acara FESENI dan SUKMUM pada sesi ini. Ganbate kudasai!




Selepas warga KUAZ mendaftarkan nama di JKP, kelab serta projek mega pilihan hati, mereka dibenarkan pulang ke bilik masing-masing. Mimpi indah ya warga KUAZ! 



.
.
.
.

0 komen:

Post a Comment

UM Website
KUAZ Official Website
KUAZ Official Website >> Blog